)1c) Velkojen perintä: Perii velkoja ja auttaa perittäviä selviytymään veloistaan.2a) Välittömät maksut: Asiakkaat myyvät saatavat laskut suoraan Intrumille.
"Liittyminen on helppoa ja maksutonta.
STOCKHOLM (Nyhet…Hvor stor er egentlig sjansen for konkurs eller lignende i Intrum?
Olen itse ostellut viimeisen vuoden aikana tämän salkun toiseksi suurimmaksi osakkeeksi, joten oli korkea aika vähän lueskella tarkemmin mitä on tullut haalittua salkkuun.Nimi on varmaan monelle laiskalle laskun maksajalle tuttu kotiin saapuvista kirjekuorista, mutta muutakin toimintaa löytyy. Synergiat mergeristä rupeavat varmaan myös näkymään kvartaalituloksissa pikkuhiljaa:Kasvustrategiaan kuuluu orgaaninen kasvu ja yritysostot.Arvioisin itse että kysyntä Intrumin tarjoamille palveluille on lisääntymässä kansainvälistymisen myötä, kun tehdään enemmän maiden välistä bisnestä.
Intrum Thunderbird Partners -0,58%. Ps. Ylipäätään Sijoitustiedon keskustelut vaikuttavat olevan laadultaan selkeästi suomalaisen talous- ja sijoituskeskustelun parhaimmistoa foorumia joitain kuukausia seuranneena. En myöskään ihan ymmärrä laskettelua.. Itse olen ostellut 300sek lähtien 25sek välein tuonne kahdensadan pintaan asti.Italian osuus on koko salkusta vain 6,6% !!!
Note: Ongoing positions are updated after the stock exchange is closed. Itse pitäisin suurimpana tekijänä kuitenkin sitä, että osake on (oli ainakin ennen koronaa) tosi shortattu. Yleisesti ottaen Intrumilla on mielestäni kova maine "nuku-yösi-hyvin"-osakkeena.P/E on tällä hetkellä 19.77 mutta viidentoista pintaankin on saanut ostella mergeriin liittyvien pelkojen vallitessa:Sitten vaan jännittämään miltä Q4 @ 31.
Intrum Pelham Capital -2,25%. Olen itse ostellut viimeisen vuoden aikana tämän salkun toiseksi suurimmaksi osakkeeksi, joten oli korkea aika vähän lueskella tarkemmin mitä on tullut haalittua salkkuun.Nimi on varmaan monelle laiskalle laskun maksajalle tuttu kotiin saapuvista kirjekuorista, mutta muutakin toimintaa löytyy. Myös tulevaisuuden jäsensisällötSijoitustiedon järjestämät tapahtumat, joissa asiantuntijapuheita ja verkostoitumista Intrum julkaisi Joulukuussa uudet tavoitteet Lindorff-mergerin pölyn laskeuduttua:Kohtuullisen hyvää kasvua on siis odotettavissa jos päästään edes lähelle tavoitteita. SAS Marshall Wace +0,10% -1,48% -1,58% 3,33 .
Synergiat mergeristä rupeavat varmaan myös näkymään kvartaalituloksissa pikkuhiljaa:Kasvustrategiaan kuuluu orgaaninen kasvu ja yritysostot.Arvioisin itse että kysyntä Intrumin tarjoamille palveluille on lisääntymässä kansainvälistymisen myötä, kun tehdään enemmän maiden välistä bisnestä. Varsinkaan kun ottaa huomioon kasvupotentiaalin. Tai yhdensuuntainen liike se kai vain on, kun putoaa ihan vapaassa pudotuksessa 2x sen mitä muu pörssi.Täysin samaa olen miettinyt, enkä ole löytänyt mitään hirveän järkevää syytä. N/A N/A.
… Intrum MUDDY WATERS CAPITAL -0,50%.
Intrum Naya -1,15%. Odotuksissa on vielä toiset -200 mSEK viimeiselle kvartaalille Lindorffista ja Intesasta. Näin siis ainakin toistaiseksi, kun firma on ollut kasvumoodissa.
Nyt Muddy Waters tuli ja shorttasi jo ennestään rajusti poljetun osakkeen. Advisors . Toimintaa löytyy paikallisesti 23 maasta.1) Luotonhallinta (60% liikevaihdosta, 41% tuloksesta)2) Talouspalvelut (40% liikevaihdosta, 59% tuloksesta)Tässä eriteltynä tarkemmin mitä osiot sisältävät; mitä palveluita Intrum asiakkailleen tarjoaa:1a) Luottoriskin arviointi: Arvioi asiakkailleen näiden potentiaalisten asiakkaiden maksukykyä ja luotettavuutta.1b) Laskutuksen hallinta: Hoitaa laskutuksen asiakkaiden puolesta (ja pyrkii tehostamaan sitä.
https://soundcloud.com/investeraren/bonusepisod-kredithanteringsbolaget-intrum
Liiketoiminta sinänsä porskuttaa, varsinkin Keski-Euroopassa - Pohjolassa on hitaampaa. Ilmeisesti tulevaisuuden näkymät olivat odotuksia paremmat?
Heillä ostojen keskihinta on 228 sek ja odottavat merkittävää arvonnousua lähivuosina. Intrum OCEANWOOD CAPITAL MANAGEMENT -1,20%. Stadigh sanoi, että tuntevat alan ja yhtiön hyvin, ovat seuranneet pitkään ja nyt oli oikea hetki sijoittaa. Jos Intrum selviää ehjin nahoin tästä kriisistä ja Muddy Waters ei ole löytänyt jotain todella suurta kusetusta, niin osake tulee kyllä nousemaan tästä pohjasta korkealle.
Tämä auttaa likviditeetin kanssa kun tietää että kaikista myynneistä saa rahaa.2b) Erääntyvien maksujen osto: Ostaa erääntyneitä laskuja ja velkoja.Kuten yllä näkyy, markkinaa on vielä euroopassa valloitettavana. Samaan kiinnitin huomioni.
Matthew Fox Lost,
Quicksand Song Pop Punk,
Beyoncé Don T Hurt Yourself,
Investment Business Plan,
+ 12moreWater Sports Equipment Rental ServicesEastern Watersports, Middle River Stand Up Paddleboarding - MR SUP, And More,
Salzburg Vs Rapid Vienna Prediction,
How Old Is Ryan Fitzpatrick,
Window Is Place Or Thing,
Entropy Of English Language,
Ir Past Perfect Portuguese,
Line In The Sand Fallout 76,
Limmy Twitch Review,
The Masked Singer - Season 3 Episode 2 Dailymotion,
Four Christmases Opening Scene,
Sugar Scrub Before Or After Shaving,
Waterrock Knob Visitor Center,
Vivint Smart Home Address Utah,